11.5.06


En sudokudde - a sudocushion

Sudoku är ett perfekt tidsfördriv för en småbarnsmamma. Går att göra med vänstra handen medan man gungar vagnen. Har länge tänkt överföra det till lappteknik och fick ett bra svepskäl då vi behövde en inflyttningspresent. Så det blev en sudokudde, varje block motsvaras av en färg. Hoppas mottagarna är så färgsprakande som jag har för mej. Paps union jack-kavaj är färdig, men jag hade så bråttom att posta den att jag inte kom ihåg att fota den- hur dum får man bli?

This was a really fun puzzle to do, my daughter enjoyed it too. And I finished a project the day after I started it! Hurray!


1 comment:

emmach said...

jättebra idé med sudokukudde! och det är roligt at läsa din blog! jag måst lära mej hur man sätter in blder i min så blir det roligare. jag köpte dom första sakerna till dit paket igår! det är roligt. kan vi ha turkost nästa gång? alltså med nån annan färg.